Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

*Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, wij leveren ook in het buitenland.  Voor kleine pakketten hanteren wij de prijzen van Post.nl.             Voor de meubelen of bijzondere transporten naar Belgie en Nederland Wordt een basisbedrag berekend en zal er een toeslag worden berekend die we voor u aanvragen. Mocht u hier niet mee akkoord gaan dan kunnen we de order voor u annuleren.        

 

*Wat zijn de transportkosten?

Voor bestellingen uit Nederland boven de €75,00 die met PostNL mee kunnen berekenen wij geen verzendkosten.

Dit geld voor alle niet extreem breekbare producten (bijv. spiegels en oude kruiken) met een afmeting van 1.70 x50 x50 en een gewicht tot en met 30 kilo.

Kosten voor het verzenden van kruiken en kruiklampen bedragen in Nederland €29,95  Deze worden verzonden met extra verpakkingsmateriaal.

Voor de overige pakketen zoals meubelen wordt een extern vervoerder ingehuurd.

De kosten bedragen €65,00 per 3 kubieke meter voor Nederland en Belgie. Is het meer of gaat het om bijzonder breekbare producten dan vragen wij een prijs voor u aan.

Voor dit basisbedrag worden de  meubelen worden bezorgd (meestal op pallet) van deur tot deur. Wanneer de meubelen een etage hoog moeten worden gebracht dient u dit te vermelden. hier worden extra kosten voor berekend we kunnen dit op voorhand voor u aanvragen.

 

 

*Productinformatie

De meubels van HerbersLifestyle worden met zorg uitgezocht. Een deel van ons assortiment  is vintage of nieuw maar passen in hun oorspronkelijke staat net niet in onze stijl. Deze producten worden door ons of door derden  gerestaureerd. Er zijn meubelen en producten bij die tussen de  50 en 100 jaar oud zijn. Maar ook nieuwe door ons voordelig ingekochte meubelen van een uitstekende kwaliteit maar met net niet de juiste afwerking. Nadat wij deze voorzien hebben van een nieuwe stijl kunt u meeprofiteren van deze scherpe prijs en toch een prachtig product in huis halen.

  

*Kan ik HerbersLifestyle bezoeken?

Wij hebben geen winkel met vaste openingstijden.Wel kunt u wanneer u iets moois heeft gezien in onze webshop en dit toch graag wilt zien en voelen een afspraak maken om ons te bezoeken. Stuurt u ons een berichtje of neem telefonisch contact op wanneer het u gelegen komt ons te bezoeken, dan zorgen wij dat we tijd voor u hebben en u rustig een kijkje kunt nemen in onze showroom. U hoeft zich niet bezwaard te voelen om een afspraak te maken om te komen kijken. Wij staan graag voor u klaar.

 

het bezoek of afhaal adres is Kavelingen 40 7876TE Valthermond.

 

 

 

*Hoe werkt de betaling?

U kunt in onze webwinkel op vier manieren betalen:

 

*Direct online betalen via iDEAL.

*Betalen via paypal

*Betalen bij afhalen

*Vooraf overmaken

 

*Wat is de levertijd van HerbersLifestyle?

Als u iets in onze webwinkel koopt, dan krijgt u een bevestiging via de e-mail.  Normaal gesproken heeft u uw binnen 5 werkdagen in huis. Meubelen in onze webwinkel zijn bijna allemaal op voorraad deze zijn dan ook snel te leveren. Mocht u graag iets met spoed willen bestellen neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

 

*Waarmee worden de artikelen verpakt?

De producten die HerbersLifestyle verstuurt worden zoveel mogelijk verpakt in gerecycled materiaal.

  

*Klachtenbehandeling

Wanneer u een klacht heeft omtrent uw bestelling via onze webshop, dan kunt dit kenbaar maken via de mail.

Mail: [email protected]

Binnen 3 werkdagen ontvangt u van ons een terugkoppeling op uw klacht hetzij per mail, hetzij per telefoon. Uiteraard streven wij er naar om uw klacht in 3 werkdagen om te lossen.

Schade aan uw zending? Meld dit direct aan ons via [email protected]. Wij moeten schade binnen 7 dagen melden aan onze vervoerder. Het volgende willen we graag van u hebben,

 

Één foto van de hele buitenkant van het pakket.

Zorg ervoor dat het verzendlabel en eventuele schade aan de buitenkant duidelijk zichtbaar is.

 

Één foto van het geopende pakket.

Vanaf de bovenkant genomen. Hierbij moeten de inhoud en de binnenverpakking goed te zien zijn.

 

Één foto van alle typen binnenverpakkingen.

Dit zijn de materialen die je aantreft rondom jouw artikel en in de verpakking.

 

Één foto van het gehele beschadigde artikel.

Zorg ervoor dat het volledige artikel zichtbaar is.

 

Één detailfoto van de concrete schade.

Dit gaat om de schade wat zichtbaar is op het artikel.

 

Één foto van het verzendlabel op de verpakking.

Zorg dat de informatie op het label goed leesbaar is.

 

Tip!
Bewaar de doos en al het verpakkingsmateriaal tot de schadeclaim volledig is afgerond. Dat is een van de voorwaarden van PostNL.

 

Schaderapport bij Wereldzendingen: wanneer je verstuurt naar landen buiten de EU geldt een extra voorwaarde, welke afhankelijk is per vervoerder. Als er schade is dan moet de consument naar het dichtstbijzijnde postkantoor toe om een schaderapport op te laten stellen. Op dit schaderapport dient een stempel te staan ter akkoord. Het schaderapport moet binnen 7 kalenderdagen na afleverscan opgetekend zijn. Indien deze niet is opgetekend binnen 7 kalenderdagen kan de schademelding niet in behandeling worden genomen.  

 

Vermist pakket pakket? Dit is wat je moet doen.

Mocht een pakket vermist lijken dan kunnen wij een onderzoek starten bij de vervoerder. `

 

Herbers Lifestyle 9 / 10 - 1 Reviews @ Kiyoh
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »